YHDISTYKSEN TAPAHTUMIA

1. - "Senioriryhmä" kokoontuu Sisartuvalla kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 13.00. Kaikki kiinnostueet sisaret ikään katsomatta ovat tervetulleita !!

HUOMIO, HUOMIO!!!!

JÄRJESTÄMME YHTEISEN SISARTAPAAMISEN ULKOILLEN KUHASALOSSA TORSTAINA 17.9.2020 KLO 17.00 ALKAEN. MEILLE ON VARATTU KALMONKATISKA ( KOTA, KUHASALO, KUKKOSENSAARI 5b) NUOTIOKAHVIT, PULLAA JA MAKKARAA TARJOLLA !!! OMIA EVÄITÄKIN TOKI VOI MUKAAN OTTAA !!!

- KAUPUNKIKAHVITUKSET OVAT TÄRKEÄ OSA YHDISTYKSEN TOIMINTAA. PYYNTÖJÄ NIIHIN TULEE PITKIN VUOTTA. NIISTÄ VOI KYSYÄ SUORAAN SARI KYKKÄSELTÄ 050 573 4974

17.5.2020 Kaatuneitten muistopäivänä yhdistyksemme sisaret keräävät kolehdin Joensuun kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen yhdistys hoitaa myös kirkkokahvituksen. Sovin kolehtiasian ja kahvituksen tarkemmiin kirkkoherra Petri Raskin kanssa.

12.-14.6.2020 on kotiseutuharjoitus. Harjoitukseen tarvitaan sisaria myyntityöhön ja leipomoon. Leipomotyö on perusleipomista, joten sinnekin rohkeasti mukaan. Tästä asiasta tarkemmin kevään aikana, mutta kirjaa päivät itsellesi jo nyt.
Rovajärvellä on jälleen isoja leirejä 24.5. – 5.6. sekä 18.11. -27.11.. Leireille haetaan sisaria sisartyöhön. Vaatimus on, että voi olla paikalla viikon jakson. Näistä on tarkemmin Sotilaskotilehdessä kevään aikana. Nyt on loistava mahdollisuus hakea erilaisia elämyksiä itselle, joten lähde rohkeasti kokeilemaan tällaista.
Kaupunkialueen kahvituksia on pitkin vuotta ja tulevan vuoden osalta ne tarkentuvat pikku hiljaa. Niistä voi kysyä suoraan Sari Kykkäseltä, p. 050 5734974.

Vuoden 2020 Sotinpuron leirijaksot eivät vielä ole tiedossa. Halukkuutensa leireille voi ilmoittaa milloin vain, ilmoittaudu siis Tuija Savikolle, p 040 5821831.

Onttolan sotilaskoti ottaa kiitollisuudella vastaan meidän avun. Heidän sotilaskodilla voi käydä tekemässä sisartyötä. Ilmoittautuminen
suoraan kodille p. 0295 412321 tai 040 3502932. Kodilla on meidän yhdistyksen oma tuntivihko, johon merkataan tehdyt työajat.

Pikkusisartoiminta alkaa jälleen maaliskuulla. Ota lapsesi ja/tai lapsenlapsesi mukaan toimintaan, varmasti jokainen saa unohtumattomia kokemuksia. Tulevan toiminnan sisältöä voit tiedustella Sari Kykkäseltä, puh 050 573 4974.

Sotilaskotiliiton internetsivuille pääset kirjautumaan seuraavasti:
1)Mene liiton kotisivuille http://www.sotilaskotiliitto.fi/
2) Paina Intranet kohdasta sivun yläreunassa.
3) Kirjaudu seuraavasti:
Käyttäjätunnus on sinun oman nimesi Etunimen ja Sukunimen
kolme ensimmäistä kirjainta, ensimmäiset kirjaimet isolla (esim. Kaija Pesosen tunnus on KaiPes).
Salasana on oma postinumerosi (esim. 80100).
Jos et pääse kirjautumaan, ole yhteydessä liittoon Pia Ojalaan. (pia.ojala@sotilaskotiliitto.fi)
4) Ensimmäisellä kirjautumiskerralla järjestelmä pyytää vaihtamaan salasanan. Keksi hyvä salasana, jossa on kuusi merkkiä: numeroita ja/tai kirjaimia. HUOM. jatkossa kirjaudut tällä vaihtamallasi sanasanalla!